Hoe zet jij de koffie?

Hoe jij de koffie zet, zegt iets over welke waarden jij belangrijk vind.

Het is een manier om aan de klant te laten zien waar jij voor staat.

De rol van een goede kop koffie is de verbinder tussen jou en je klant.

Want wat met zorg is voorbereid en mooi gepresenteerd, wordt ervaren als lekkerder beter en van goede kwaliteit.

hoe-zet-jij-de-koffie

Be-good, Feel-good en Do-good.

Je kunt het verschil maken tussen heel veel aanbod van en door dezelfde soort bedrijven, door bijzaken waardevol te maken.

Als je een passie hebt om de beste behandelingen en producten aan te bieden aan de klant is het slim om er een Hero product/beleving aan toe te voegen zodat de waarden van het bezoek aan jouw bedrijf direct zichtbaar en voelbaar is.

Om je te kunnen onderscheiden in jouw markt zal het belangrijkste zijn, de bijzaken tot waardevolle zaken te gaan maken waarmee je jouw klant kunt verrassen.

De afgelopen tijd was de reden om naar jou instituut te komen jouw authenticiteit als ondernemer door de onbeperkte mogelijkheden. Met als mantra, resultaatgerichte behandelingen.

Dit heeft ertoe geleid dat het aantal laser-instituten en huidexperts fors is gegroeid.

De komende jaren zal de waarde toevoeging van je aanbod veel belangrijker zijn omdat dit staat voor kwaliteit.

We zullen instituten gaan zien die staan voor be-good, feel-good, do-good.

De behandeling en het productaanbod moet gewoon super van kwaliteit zijn en nog duurzaam ook (do-good).

 Herken je je hierin en wil je op een simpele manier de waarde omslag in je bedrijf maken?

Is je antwoord ja, dan nodig ik je graag uit voor de Sales Dag op 17 maart as.

Een hele dag tips en tricks voor het implementeren van toegevoegde waarden binnen jouw instituut gaat je direct meer omzet opleveren met hetzelfde aanbod en dezelfde klanten.

Ben je erbij?

Ps. er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar op 17 maart as. Bij Van der Valk in Ridderkerk.