De online Beauty Business Education Roadmap voor succes
Het programma voor optimaal rendement van jouw Beauty Instituut.
Blijven hopen dat het beter gaat zorgt even voor een goed gevoel.
Maar als je tegelijkertijd alles hetzelfde blijft doen maakt dat je teleurgesteld bent.

Herken je dit?
- Je verlangt naar meer vrijheid
- Je voelt je soms gevangen in je succes
- Je meer wilt verdienen gezien de uren die je in je business steekt
- Je vraagt je af hoe je je als manager in de instituut moet gedragen
- Je vraagt je af hoe je op je medewerkers leert vertrouwen
- Je wilt regie hebben over je financiën
- Je wilt ‘next level’ gaan met je Beauty Instituut
Succesvolle ondernemers vaardigheden tijdens een compleet stappenplan naar een winstgevend Beauty Imperium. Dit exclusieve programma heeft 5 pijlers specifiek voor de Beauty ondernemer. Het omvat grotendeels online sessies.
Ik ken de beauty business door en door en wil deze kennis graag met je delen.
Je ontdekt dat ondernemen in de beauty branche je echt geld op gaat leveren.
“De simpele aanpak waarmee ik binnen mijn instituten top omzetten draai”
De programma’s binnen de Beauty Business Education geven je geen valse hoop en zeker geen loze beloftes. Alle programma’s zullen ongetwijfeld, onbewust, herkenbaarheid bij jou oproepen.
Vraag jezelf eens af, waarom je blijft hopen dat het beter gaat worden, terwijl je tegelijkertijd alles hetzelfde blijft doen.
Tijdens de Beauty Business Education Roadmap voor succes bereik je het optimale rendement uit jouw schoonheidsinstituut.
Je leert een positieve mindset te behouden die ervoor gaat zorgen dat je effectief gaat werken aan een winstgevend beauty imperium.
5 waardevolle pijlers voor een winstgevend Beauty Imperium.
- Leiderschap vaardigheden.
- Financiele verantwoordelijkheid, wat is dat.
- Efficientie in je instituut, hoe doe je dat.
- KPI’s (kritieke prestatie indicatoren)
- Vertrouwen in je personeel.
Deze onderdelen komen aan bod:
Leiderschapsvaardigheden:
- Klant moeiteloos opschalen
- Zelfleiderschap
- De loyale klant
- Empathie
- Klantgesprekken
Financiële verantwoordelijkheid:
- Houd zicht op kosten
- Breng je kosten in kaart
- Waarde propositie (welke waarde bied jij je klant
- Wie is je doelgroep
Efficiëntie in je instituut:
- Het efficiënt inplannen van je agenda
- Wanneer neem je de telefoon op
- Behandeling onderbreken, wat nu
- Inkoop goed regelen
KPI’s Kritieke prestatie indicatoren:
- De kerngetallen
- De financiën monitoren en verbeteren
- Doelstellingen bepalen en de weg ernaar toe
Vertrouwen in je personeel:
- Hoe krijg je vertrouwen in je personeel
- Wat kost een medewerker echt
- Contracten op orde voor je personeel
- Welke verzekeringen sluit je af voor je personeel
- Stagiaires, welke regels hanteer je voor hen